Daňový poradce Brno poskytuje kvalitní daňové poradenství. Probereme s Vámi plán Vaší společnosti či živnosti a přizpůsobíme vše Vašim potřebám. Nabízíme zastupování před institucemi i finančním úřadem a zajišťujeme pravidelné konzultace.

Daňový poradce Brno a daňové poradenství

Jsme profesionální účetní firma zaměřující se na administrativní úkony v oblasti zpracování a vedení účetnictví, daňové evidence a daňového poradenství. Naši daňoví poradci nabízejí komplexní správu vašeho účetnictví. Zajistíme včasné podání daňového přiznání, pomůžeme vám během roku s vedením účetnictví a rovněž nabízíme pravidelné konzultace.

Pokud hledáte spolehlivého daňového poradce, který Vám vypracuje daňové přiznání, obraťte se na naši profesionální účetní firmu, která zaměstnává kvalifikovaného daňového poradce. Naše firma využívá optimalizovaných vnitřních procesů, díky kterým budou Vaše data v naprostém bezpečí. Řídíme se kodexem mlčenlivosti.

Daňový poradce Brno nabízí tyto služby

• Daňová přiznání, přihlášení k dani, vrácení DPH
  • Daň z příjmů fyzických osob (sociální zabezpečení a zdravotní pojištění)
  • Daň z příjmů právnických osob (plánování daní, převodní ceny, převody nemovitostí, investiční pobídky a fondy EU)
  • Daňové poradenství (konzultace, služby při restrukturalizaci firem, lokální i mezinárodní optimalizace)
  • Nepřímé daně (mezinárodní optimalizace DPH, spotřební daně, plánování DPH)
  • Vracení DPH ze zahraničí
  • Zastupování a vedení sporu (pomoc při daňových kontrolách, jednání s finančními úřady, daňové spory)

Daňový poradce Brno se řídí zákonem o daňovém poradenství

Ze zákona je každý daňový poradce povinen, řídit se zákonem o daňovém poradenství. Tento zákon upravuje činnost daňových poradců a nároky a povinnosti klientů. Specializujeme se na daňové poradenství pro fyzické i právnické osoby. Daňové poradenství se poskytuje na základě smlouvy, kterou uzavře daňový poradce a klient. Daňovému poradci náleží za služby odměna.